четвер, 4 червня 2015 р.

Вітаємо вас, колеги, на нашому блозі!


Сучасна освіта перебуває в постійному оновленні, а тому вимагає від учителя новаторських ідей, передових підходів до викладання. Шкільний курс «Русская литература» переродився у новий предмет «Світова література». Змінилося все:  навчальний матеріал, мова викладання. Зіткнення з новим, творча невизначеність, пошук шляхів аналізу нових не тільки для учнів творів створили проблемну ситуацію серед учителів – словесників. 




Найбільш активні серед педагогів Голованівського району Баранова К.К., учитель НВК «Перегонівська ЗШ І-ІІІ ст.- ДНЗ (дитячий садок)», і Бак С.К., учитель Троянської ЗШ І-ІІІ ст., стали учасниками Кіровоградської  обласної творчої групи з проблеми «Теорія і практика аналізу художнього твору. Мистецтво інтерпретації», наставником якої була завідуюча кабінетом зарубіжної літератури Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені В.Сухомлинського, І.М. Переденко. Тепер творча група працює у форматі постійно діючого семінару з проблеми «Аналітико-інтерпретаційна діяльність учителя на засадах теорії М.Бахтіна» під керівництвом Олени Володимирівни Ревнівцевої.        
Якісний склад учителів світової літератури району достатньо високий. Корисні знахідки, ідеї, відкриття обласної творчої групи було кому підхоплювати. В рамках районного методичного об’єднання у 2001 році було створено  районну творчу групу з проблеми «Формування творчого читача. Використання інноваційних технологій». 10 років керує нею Бак С.К. Пошуково-проблемний стиль мислення, творча фантазія, доброзичливість, відкритість, захоплення своїм предметом є провідними рисами Світлани Костянтинівни. Вона зуміла створити колектив однодумців. У творчу групу Голованівського району сьогодні входить 10 учителів світової літератури, всі вчителі вищої кваліфікаційної категорії, 1 учитель-методист, 7 старших учителів. Творча група активно працює над інформаційно-методичним забезпеченням колег із питань змісту і форм впровадження в практику роботи учителя інформаційних педагогічних технологій, освоєння інтерактивних технологій, організації навчального процесу. Це сприяє виробленню спільних підходів до реалізації завдань проблеми колективного методичного дослідження. Члени творчої групи розробили систему конспектів уроків на основі використання інноваційних педагогічних технологій, зібрали банк інформаційних матеріалів для проведення різних варіантів уроку з теми, позакласних заходів. Протягом десяти років членами районної творчої групи було підготовлено матеріали для уроків за творчістю О.Уайльда, А.Міцкевича, Х.Муракамі, Ф.М.Достоєвського, М.О.Булгакова, А.П.Чехова, Г.Аполлінера, В. Гюго, П.Коельо, А.Азімова. Діяльність творчої групи носить випереджальний, пошуковий, дослідницький характер. Всі матеріали систематизуються, презентуються на засіданнях районного методичного об’єднання.
Виховання творчої особистості учня неможливе без права вчителя на власну творчість, на пошуки своєї технології, яка відповідає його особистим якостям. Оптимізм, ентузіазм, інтуїтивне відчуття нового, розвинена уява є індивідуальними рисами  кожного з учасників творчої групи. Учитель не може не бути творчим, адже він творить нову особистість.


Гончарук Олена Іванівна методист відділу освіти Голованівської РДА, член творчої групи

Немає коментарів:

Дописати коментар